haberci kedi…

Evvelsi gün  sokağa çıktım,
Çarşıya gitmek için, 
Mahallenin kedilerinden biri koştu geldi..
Önümden arkamdan dolanıp duruyor…
Her halde karnı aç dedim..ama baktım..yok öyle değildi..
Önüme geliyor, duruyor..
Geçiyor yandaki arabaya doğru koşuyor tampona carpıyor yere düşüyor…
Geliyor tekrar duruyor..
Sanki gitme der gibi..
Bu sokağın sonuna kadar böyle oldu..

Önce önümde duruyor.

Ardından yandaki arabalara  gidip çarpıyor…
Sonrasında geriye koşup, tekrar önüme geliyor..
Allah Allah..
Bakıyorum..
Geri dönüyor, biraz koşuyor, sonra geliyor, tekrar önümü kesiyor..
Var bunda bir iş dedim..
Döndüm geri..
Eşim şaşırdı..
Niye döndün.
Kedi izin vermedi!vardır bir bildiği, 
Sonra gideyim, dedim.
Ardından beraber pazara çıktık eşimle,
Giderken yiyecek koydum kaba.
Site dışındaki yerlerine gittim;
Ortada yoktu..

NASIL OLUYOR DA , BİR KEDİ; BİR SOKAĞIN ALT BAŞINDAN, ÜST BAŞINA KADAR GİDİP, ARABALARA ÇARPIP YERE DÜŞÜYOR..

ÖNÜME GELİP DURUYOR..

SONRA SOLDAKİ ARABALARA YİNE GİDİP ÇARPIYOR..  NASIL OLUR BU ?

Bana  araba mı çarpacaktı bugün bunu hiçbir zaman bilemeyecem..

Haberci kedi!

ayseysen tarafından yayımlandı

Hayata dair ne varsa paylaşılmalı...My dream...

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın