haberci kedi…

Evvelsi gün  sokağa çıktım,Çarşıya gitmek için, Mahallenin kedilerinden biri koştu geldi..Önümden arkamdan dolanıp duruyor…Her halde karnı aç dedim..ama baktım..yok öyle değildi..Önüme geliyor, duruyor..Geçiyor yandaki arabaya doğru koşuyor tampona carpıyor yere düşüyor…Geliyor tekrar duruyor..Sanki gitme der gibi..Bu sokağın sonuna kadar böyle oldu.. Önce önümde duruyor. Ardından yandaki arabalara  gidip çarpıyor…Sonrasında geriye koşup, tekrar önüme geliyor..Allah Allah..Bakıyorum..Geri dönüyor,”haberci“haberci kedi…” yazısının devamını oku

Haberci rüyalar.

Atalarımızla buluşmaya gidiyor muşum.. NERESİ OLDUĞUNU BİLMİYORUM. SOL YANIMDA BİR KANAL VAR, YOLA DEVAM EDİYORUM. Yol asfalt değil.. Engebeli toprak yol.. Üzerimdeki giysiler çok katlı.. Ayağımda sanki çarık var.. Basımda örtü , hava cok soğuk, kat kat giyinmişim. Üçgen seklinde delikli örülmüş bir şalı da başıma atıyorum.. Bir an sanki bu zamandaymışım , “ konum”Haberci“Haberci rüyalar.” yazısının devamını oku

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın